Maxxa blogja

Bárki aki Hamilton-utáló klubba akar benézni jöjjön!!!!

Friss topikok

  • Cat/Agi: Egy hét emberek, egy hét....remélem most már lassan mindenki aktivizálja majd magát :) ;) (2009.03.22. 17:12) BMWPowa kedvéért!!!

Linkblog

Archívum

BMWPowa kedvéért!!!

2008.06.06. 22:08 | Maxxa | 305 komment

E blog ihletője ahogyan a cim is irja BMWPowa!!! hiányolta, hogy nincs ilyen!
Szeretettel várom mindazokat akik moderálás nélkül kimonnyák amit akarnak!
Hát nem is gondoltam, hogy ennyi fáradtsággal jár egy blog!!!
olyan mint egy halasakvárium ahol állandoan gondozni kell a halacskákat,
Cat/Agi tett hányást a szememre hogy nem irok a saját blogomba!!! hát irok én de mivel a formula.hu-n is van nekem több nickem itt is használom azokat, ezért hiányoltál Cat/Agi...
benyomok ide még egy képet:)

A bejegyzés trackback címe:

https://maxxa.blog.hu/api/trackback/id/tr28507513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gez@ 2008.07.06. 16:22:04

Narohadjonmeg... Kár h megint Kimié volt a leggyorsabb kör. Jajaj... Pákónak megint nagyot fog nőni a pofája... Hogyrohadjonazőseialá...

Cat/Agi 2008.07.06. 17:42:28

Váááá tiszta ideg vagyok Kimi meg Alo miatt...persze a mákos futamból megint az a seggarcú jött ki jól...:@ hányinger! Nah most a sok idióta Hamis (tisztelet a kivételnek) kiélheti magát a fórumon!
Géz@: gratula a sikeres vizsgákhoz! Bár jól elhúzódtak ha még csak most végeztél :S
Maxxa: így van! nem téged akarlak minősíteni de tényleg nem lehet rá megfelelő jelzőt találni :P

Maxxa 2008.07.07. 20:47:11

A fasz ki van !!
vasarnap mig ment a futam NEM VOLT ARAM!!!! az ideg megol es amikor ertesulok hogy mi van ?hat a szarrago nagyot remekelt :(
de megvan a megoldas!!! woo-doo baba oszt rugdosom ezerrel mig megy a futam ! minden foldon tuli praktikat bevetek csak NE A KOCSOG LEGYEN ELOL!!!!

Gez@ 2008.07.07. 21:55:57

Hmm. Mintha Ódris mondott volna valamit... Feka nem csak a káoszfutamokon tudott nyerni eddig?

Gez@ 2008.07.08. 18:35:30

Na már hiányzott... Dehát ebben a majomban még csalódni sem lehet.
"Rettenthetetlennek kellett lenni és én az voltam..."
Érdekes akkor miért nem tudott még idén "normális" futamot nyerni. Hogy az anyjába szakadt volna a feje. Mekkora egy majom.
"Mindez megmutatta, hogy nekem van a legjobb koncentrálóképességem és én vagyok a legerősebb. Könnyű elszállni egy ilyen élettől..."
"hogy olyan nagyságokkal tegyenek egy szintre, mint Jackie Stewart és Ayrton Senna - nem mintha én magam azt állítanám, hogy egy szinten vagyok velük"
Hogy a jóédes kurva anyjába meri ez magát Sennához hasonlítani. Hogy törné össze a seggét egy visszaváltható Fanta palack, és ne tudjon többet autóba ülni... :@:@:@
Baszná meg az apja a ravatalon...

Cat/Agi 2008.07.09. 20:12:35

Most olvastam el az újabb "önseggnyaló" cikket...egyszerűen nevetséges. Ez a srác a Forma 1 bohóca.
Látom Gez@ téged rendesen felhúzott..:S

Gez@ 2008.07.10. 05:22:20

Hát nem gyengén... CS-be átneveztem az ellenfeleket Hamilton 1-2-... stb.-re, és szitává lőttem mindet. Kicsit infós módja az idegek levezetésének, de nekem bejött.:)
Jól megitkult a blogbaírók eddigi népes tábora... Vagy mindenki dolgozik? :)
Mellesleg: Figyelitek Sutil mekkorát autózott? Egyszer 4. aztán 5. Kíváncsi leszek ma milyen produkál... :)
Szívesen venném ha a díszmajom meg Sutil helyet cserélne... Csak úgy "baráti" szívességből 1-2 szezonra. :D
Bár a díszmajomnál nincsenek barátok csak akiknél jobbnak hiszi magát, de igazából nemaz. :)

Bíró Julianna 2008.07.10. 17:23:37

Sajnos elég sokat kell melózni is, és ezért a formuláig jutok csak el.Ennek a táskaszájúnak a nyilatkozatairól meg nem is érdemes beszélni,mást se csinál csak egyfolytába döngeti a mellét mint King Kong.Már a nyilatkozatok olvasása olyan sokkot vált ki belőlem, hogy ha itt lenne ugy rúgnám picsán hogy az arnyere a száján tikitakizna ki, és erre szinte mindig késztetést érzek.

Gez@ 2008.07.10. 18:11:18

Juli

Ez nagyonnagy mondat volt.:)
"ha itt lenne ugy rúgnám picsán hogy az arnyere a száján tikitakizna ki"
Megjegyzem meg használom. Ha nem kopirájtos.:D

Ági

Te most mi lettél hogy leállamvizsgáztál? (így kicsit elkésve kérdve) :)

Cat/Agi 2008.07.10. 18:24:33

Hát igen, megritkultunk, de a "kemény mag" megmaradt :P
Gez@: diplomás munkanélküli :) egyébként a papíromon nemzetközi kapcsolatok szakreferens áll...

Bíró Julianna 2008.07.10. 22:18:20

Igen sajnos ez a kapkodás jele!Eredetileg így szerettem volna írni.Úgy picsán rúgnám hogy az ARANYERE a száján tikitakizna ki! Gez@ egész nyugodtan használhatod,"saját találmány".A vasárnapi futamon meg egyfolytába azt mondtam neki álljon meg a szemed csucsikába, azzal voltam hátha megáll és akkor kicsúszik a pályáról, de sajnos nem hallotta meg és így első lett nagy bánatomra!Nagyon, nagyon útálom ezt az ugrómajmot!!!!!!!!

Gez@ 2008.07.10. 22:41:23

Juli:
Igen megfejtettem. De akkoris teccett. :)
Haminek meg csak egy bash.hu-s dialógust tudnék mondani.
-Hogy szopjon le Hami egy taliga aprómajmot
Ha megkérdezik miért aprómajmot
a válasz:
-Mert abból több fér egy taligába. :D

Ági:
Akkor ha jól értelmezem akkor tudnál keríteni külföldi befektetőket az Anti - Hami kampányhoz? :):):)

Bíró Julianna 2008.07.11. 00:12:03

Kisebb nagyobb megszakításokkal elég régen nézem a F1, de még egy ilyen elleszenves majommal nem találkoztam. A taliga majom jó lenne neki mert akkor tényleg magával foglalkozna, és még szopikázna, a szája a majmok farkával, nem pedig a szófosással volna elfoglalva.

Cat/Agi 2008.07.11. 12:55:20

Gez@: rajta vagyok a befektető dolgon :D amúgy jó a BKV-Hami átköltés, igazán találó(Y)
Most egy ideig sajna nem leszek netközelben, addig is minden kedves blogolónak kellemes nyarat és intenzív Lowis-utálatot kívánok!

Maxxa 2008.07.14. 20:24:08

Szerencseje van annak a szarzsak nagypfaju pocsnek hogy az 1%-a sem teljesul abbol amit ralovasnak, mer akkor Konyorogne egy kis egyutterzesert de nem kap! tolem biztos . most azert nagypofas a kocsog mert felfele tart a szerencsemutatoja es igy is csak egalba van !!! de ahogy monnyak magasrol lehet nagyot esni! mivel neki meg a pofaja a legnagyobb nagyon remelem hogy arra esik!!!!

Bíró Julianna 2008.07.15. 22:05:29

Az biztos hogy, van mire esnie!És nagyon nagyon remélem most visszafog majd a nyagyarcból, mert nem akarom a hétvégén egyik interjúnál sem azt széles vigyorú tepsi fejét látni!Nagyon úúúúúúúúútálommmmmmmm!

Gez@ 2008.07.16. 23:58:09

Maxxa

Szerintem ha annak az 1%a taljasülne amiket eddig mi mondtunk rá már akkor pokol lenne az élete. :D:D

Amúgy én azt vetem észre a brit szurkolókon hogy jobb híján Hamilfasznak szurkolnak mer más nincs aki a vbért harcoljon. Ha mondjuk Button is ott lenne akkor szerintem tiedelődne a szurkolótábora.

Cat/Agi 2008.07.18. 21:51:31

Nah, mégiscsak sikerült nethez jutni:)
Egyetértek Julival, nem akarom az önseggnyalását hallgatni az interjúszobában ezen a 7végén! Ma megnyerte ugyan a szabadedzést, de remélem ennyibe marad a dolog...
Van egy 5letem! Csináljunk wodoo-babát :D
Gez@ és Juli: adtok nekem, ha szépen megkérlek titeket, egy-egy msn-címet?

BMWPowa 2008.07.19. 23:52:36

10 helyes rajtbüntetést a McLareneseknek!!! :)) + Force Indiás szerződést Heminek! Ott bizonyítson :)))

BMWPowa 2008.07.19. 23:53:35

Megnézném azért force indijás kocsival mekkora arca lenne! :)

Gez@ 2008.07.20. 12:09:01

Áhh. Az arca maradna. Csak a sebesség tűnne el. :D:D:D:D

Cat/Agi 2008.07.20. 16:01:22

Nah akkor szerény véleményem a versenyről:
Egyik szemem sír a másik meg nevet, hiszen nem jött be h ne halljunk "énvótamalegjobbfaszacsávó" interjút, természetesen ennek nem örülök. Annak viszont igen, h nelson 2. lett, csak Alo miatt vagyok szomorú, a taktika a szokásos szar, de ma ő se volt a topon, valljuk be. Persze gyulám megint összevissza fényezte a meklárent, de ezen már meg se lepődök. Mind1, örüljön a meki meg ham is a hazai pályás győzelmüknek, nekem eléggé pr szaga van...arról nem is beszélve h megint pole-os győzelmet láthattunk.
Mindenesetre, izgatottam várom a hungaroringet, remélem, Alo már jobb formában lesz (Hami meg rosszabban, de ezt már csak halkan teszem hozzá, nehogy elkiabáljam :D)

dave985 2008.07.20. 17:40:49

Szia Maxxa!
Gondoltam benéztem, milyen a hangulat a blogodban ilyen verseny után.De megyek is.;)

Bíró Julianna 2008.07.20. 21:24:57

Sziasztok!Nagyon szomorú vagyok!Alonsónak sajnos nem ment ma,nem tudom mi az oka, biztos nem az hogy elfelejtett vezetni! Öröm az ürmöbe hogy Piquet a második lett, talán lenyugodnak egy kicsit a kedélyek a Renaultnál.Ezt az önelégült paprikajancsit néztem végig mig az interjút adta, rettentően elvan szállva magától, olyan volt mint egy pöfeteggomba,még jó hogy nem az elvirágzós fajtából, mert lehet szét is pukkadt volna!Ez a harmadik futam hétvégém hogy a kötelezettségeim miatt nem tudom maradéktalanul végig nézni a futamokat, de amit látok az is épp elég.Három évvel ezelőtt Alonso szeretette meg velem újra F1,de nagyarcú majom miatt kezd elegem lenni belőle!De még az a jó hogy mindig a remény hal meg utoljára, így én is a következő versenyben bízok!Kedves ÁGI nekem sajnos nincs msn címem, igy nem tudok Neked adniMit szóltok az fomulához?Alig tudok rajta eligazodni!Igaz én még nagyon amatőr netező vagyok.

Bíró Julianna 2008.07.20. 21:32:39

Érdekes!! Visszajött a szeretett formulám, de akkor mit láttam péntek éjszaka???????

Cat/Agi 2008.07.23. 00:07:23

Emberek! Nagyon hanyagoljuk ezt a blogot...nagy bánatomra :( egyébként kíváncsi vagyok mi lesz ennek a mechanikus kipörgésgátlónak a sorsa...

BMWPowa 2008.07.23. 12:18:30

Arra én is. Vagy betiltják, vagy mindenki beszereli és akkor sok értelme volt betiltani a kipörgésgátlót...
Amúgy szerintem, ezért ki kellene zárni Hamiltont az f1-ből örökre, a McLaren-t pedig pénzbírsággal sújtani és kizárni az idei bajnokságból..., nem? :)
Ja és persze Hamiltont nyilvános megkövezésre bocsátani, amire természetesen az egész maxxa.blog.hu kommentezők meg lennének hívva. Szerintetek?
+ Kellene nekünk egy szoftverfejlesztő, aki írna nekünk addig is egy Hemit köpködős és kővel dobálós játékot. :) Szerintem vinnék mint cukrot :)

Cat/Agi 2008.07.23. 14:30:06

BMWPowa, teccik az 5let :D
Nekem már van is tippem ki legyen az az ember..hisz van köztünk egy programozó is, ha nem tévedek ;)

Géz@ 2008.07.23. 17:11:19

BMWPowa 2008.07.23. 12:18:30

Rajta vagyok a dolgon! :D:D:D:D

BMWPowa 2008.07.25. 23:11:08

Ezt örömmel hallom a jó ügy összehozza az embereket :) Esetleg ha meg lehetne olyanra csinálni, hogy bizonyos pont után Chuck Noris megjelenik a színen és belehajítja a napba a kis szerecsent :) a sokat javítani a játékélményen. Meg lehetnének fatality-k is, mint a mortalba... :) De természetesern a szerzői szabadság megillet téged.

Gez@ 2008.07.26. 09:23:04

ÖÖM :)
Sajnos nem vagyok még olyan szinten, de folyamatosan fejlődöm aztán meglátjuk mi lesz belőle.:D
Egyenlőre nem ígérek semmi extrát egyszerű Point'n Click, de ha sikerül platformot váltanom akkor lehet róla szó. :D

BMWPowa 2008.07.26. 22:03:51

Én is szoftverfejlesztő vagyok. Csak az a baj, hogy én csak LabView-ban programozok. Azzal pedig az a baj, hogyha installert csinálok ahhoz kell LabView Run-time engine, amivel kb 100Mb lenne.
Hajrá BMW, hajrá Kubica!!

Bíró Julianna 2008.07.26. 23:19:45

Hajrá mindenki!lDe legfőképpen Alonso!Ezzel a csökött agyúval most elég jól elvagyok hogy nem látom, meg nem hallom.Bár még a formulán nem voltam, igy még nem tudom hogy mi újság.Most mintha egy kicsit visszavett volna az arcából, de ez egészen biztos csak muló állapot, álca nála!!Jön majd a ring és sajnos ujra hallunk róla.

Bíró Julianna 2008.07.26. 23:33:19

Csak visszajöttem, megint fehúzott egy interjúval!!Kutyából nem lesz szalonna! Megint frecseg a nyála, és én mentálisan úgy picsán szeretném rúgni hogy felszállna az űrbe!!WOW!!!!!!

Géz@ 2008.07.27. 13:29:57

BMWPowa 2008.07.26. 22:03:51

Igen, nem beszélve a copyrightos dolgokról.:) Sajnos a Flash-t nem ismerem, meg a jelenlegi platform sem alkalmas túl sok mindenre(BGI), egyenlőre egy Hami képpel szenvedek 2 napja.:)
De ha sikerülne Javara átültetni akkor beszélhetnénk ilyen fatality-s dolgokról is.:)
Jövő héten elmegyek egy kis munkaszabadságra(lakásfelújítás a nyaralóban rulz), uh esténként lesz sztem időm ezzel babrálni net híján. Ha visszatértem adok progress reportot.:) Addig is üdv minden kedves Hamútáló Blogolónak.:)

Bíró Julianna 2008.07.27. 21:43:05

Kedves BMWPowa, és Géz@, mintha most kínaiul beszéltetek volna.Olyan buta vagyok a számítógéphez mint tyúk az ábc-hez.De azért örülök hogy Ti ilyen okosak vagytok,örülök hogy a billentyűn tudok valahogy pötyögtetni!Powa az én lányom is nagy Kubica rajongó, még szerencse hogy Alonsóval szeretik egymást, igy nincs vita itthon! Géz@ kívánok egy kis pihenést is, és azért ott is nagyon útáld ezt a kecskefejűt!!

BMWPowa 2008.08.02. 02:32:13

Sziasztok!

Végre visszaértem a vidéki küldetésemről. Se net se forma1 hirek :)
Juli: nem vagyok okos, inkább csak műszaki beállítottságú :)
Géz@: Ha kell valami segítség szólj! Nem tudok Java-ba se programozni, de képeket talán tudnék szerkeszteni.
Megjelentek a városban az f1szurkolók. Ma láttam ilyen fiatal srácokat full Hamilton felszerelésben, már a látványuktól rosszúl lettem. Szánalmasak voltak.. Valaki nézi a helszínen?
Szívesen hallgatnék valakitől egy beszámolót!
Attól tartottam ha a helyszínen nézem, akkor lemaradok a futamról :)

Géz@ 2008.08.06. 21:09:51

Powaaaaaaaa! :D:D
Illetve mindenkiiiiiiiii!!!! :D:D:D

Asszem megvagyok egy Béta verzióval.:D
Közzéteszem a linket és várom az építő jellegű kritikákat. Nem sok, de kevés az időm sajna...:(
A feje undi lett. Tudom. Kicsit a számdékosság is vezérelt...:)
Ezúton is érdeklődnék hogy aki veszi a fáradságot az állítson össze egy 55x45ös mátrixot színekkel kitöltve. Akit érdekel elmagyarázom pontosabban. De egy biztos nagynagyon nagyon pocsék és barbrás munka ez a mátrixozás. Uh csak az aki nagyon fanatikus.:)

szal. jó game-t

rapidshare.com/files/135348818/Hami_Killer.rar.html

ajánlott felbontás: 1024x768
ja ha nem kattintasz hanem bill-t ütsz kilép a kattingatós résznél. A pontozásban is várható még változás.:)
Idővel...:)

BMWPowa 2008.08.08. 11:55:07

Csőváááz... Ha kell, én bármilyen képformátumbol, le tudom generálni a pixelmátrixokat.
A többit e-mailben, hogy ne fárasszuk a többieket :)
n4nd0r@gmail.com

Cat/Agi 2008.08.10. 12:35:24

Helló-belló! De csend van itt mostanába. Bár az igaz, hogy a kis kedvencünk mostanában nem igazán örvendeztet meg minket szerény nyilatkozataival...:P
Már nagyon várom a köv futamot, teljesen új pálya...legalább tuti nem fogja azt nyilatkozni: "énitttavalyfúúúdemilyenjólmentem":)
A Ringhez csak annyit, hogy nagyon sajnáltam Massat:( kíváncsi leszek, hogy fel tud-e állni ebből a "kudarcból".

Bíró Julianna 2008.08.11. 23:30:10

Sziasztok!
Massát én is sajnálom, de szerintem tovább tud lépni!Motiválja hogy ennyire elől van, és hogy még soha nem volt ilyen közel a VB-hez.A Hungaroring izgalmas volt, ordítoztam Massával hogy előzze már meg lujókát, biztos meghallotta a" kicsi "mert szuper volt!Szeretném kérdezni Tőletek hogy olyan TV-ről nem-e hallotatok már amin ablaktörlő van!Mert ha meglátom ezt a szuperment egyfolytába a TV-ét szeretném köpködni, (ha őt személyesen már nem tudom) de nagyon sajnálom a képernyőt!

BMWPowa 2008.08.15. 06:06:02

Hát igen! Massa nagyonnagyot ment. Tavaly még nem csípáztam, meg röhögtem mikor alonsoval viaskodtak. De idén nagyon szimpatikus. Bár hozzá kell tegyem, hogy aki Hemi ellen versenyez az már rossz-arc biztos nem lehet! :)

Géz@ 2008.08.15. 10:45:50

No üdv mindenkinek!

Visszatértem Balatoni áztatásomból és teljes erőbedobással vetem magam újból a Hami útálatba.:D
Véleményem szerint Massa amit a ringen bemutatott az felejthetetlen volt. Olyan agresszivitással vetette magát a futamba amilyet még tőle soha nem lehetett látni, főleg a rajtnál nem. Szerintem még Lujeszka is nagyot nézett mikor Massa csak úgy befigyelt mellé és zavarában elfelejtette behúzni azt a két kis kart a kormányon...
Abszolút tönkreverte a bagázst, hami úgy sem tudta vele tartani a lépést hogy kockásra fékezte az első gumikat...
Hatalmas nagy főhajtás előtte, és azért Kimi előtt is hiszen bebizonyította hogy még mindig ő a leggyorsabb, csak éppen előzni nem tud...
A Ring pozitív meglepije a Toyota németje volt. :D
Amit ez a fijú művelt az valami káprázatos.:D Én azért visszautaznék az időben és szólnék hogy a tankberendezéssel bibi lesz, aztán elképzelhetőnek tartottam volna így egy Glock győzelmet is mert akármennyire is szimpi Kova, ez valahogy nem az ő napja volt...
A két Honda ismét a szarosgödör alját kaparja, csak most is sikerült kicsit másra fogni a dolgot...
No megint jó bő lére eresztettem a dolgot, Hami menjen szélvédőpucolónak ahová való, vagy nyalja a seggem -2 Ft/órás órabérben a nap 24 órájában.

Bíró Julianna 2008.08.15. 22:22:03

Szerintem hammogónak biztos kigúvadt a szeme amikor Massa megelőzte,szerettem volna a pofáját látni!Remélem megint Ferrari győzelem lesz és megelőzi valamelyik a pontversenyben ezt a csokkantót!

Tomi1226 2008.08.23. 17:21:00

Géz@
BMWPowa

Minek mátrixokkal vesződni, amikor a Javának beépített jpeg, gif és png támogatása van?

java.sun.com/docs/books/tutorial/2d/images/index.html

Gez@ 2008.08.23. 19:04:34

Már megoldódott...
De azért köszi. :)

BMWPowa 2008.08.23. 20:15:49

E-mailezzetek ám nekem, ha kell bárminemű segítség: n4nd0r@gmail.com ,vagy skype: szabnan

Kovács Péter 2008.08.24. 22:55:16

ezt a fasszopo nagyképű niggert senki sem szívleli. Ma meg ha minden igaz, KIFÜTYÜLTÉK a díjátvételkor! :DDD

(érdemes figyelni a TV közvetítések alkalmával, mennyi F1-es barátja van, mert senki sem szól hozzá, még Kubica sem.)

Bíró Julianna 2008.08.25. 13:38:13

Igen azt én is hallottam hogy amikor adták át neki a díjat, a közönség fütyült.Először azt hittem hogy nem jól hallok, de Kubicánál nem fütyültek.Egyébként a segge meg már hófehér, annyit nyalta neki Czollner szombaton meg vasárnap!!

BMWPowa 2008.08.26. 19:21:50

Hamilton: Schumacher mellett sem lennék másodszámú

Hamilton csak Hamilton mellett lenne másodszámú.. :)
Már meg se lepődök az ilyen kijelentésein.

Maxxa 2008.09.05. 18:03:44

lattam valami frankot a "jutyub"on!!!
akit erdekel
www.youtube.com/watch?v=Uef-rsh3Na4
Roolandot azonositom a lujoval....

Géz@ 2008.09.10. 18:05:03

Juli!

Asszem bocsánatot kell kérnem, mer használtam a legutolsó mondatod a formula fórumon.:$

Nos... Ki mit szól a sikánátvágós történethez?:):):)
Meg a petícióhoz? XD XD XD

Bíró Julianna 2008.09.11. 22:46:04

Géz@!
Nincs semmi baj, egész nyugodtan!Titeket szeretlek, hisz mi itt együtt egy célt szolgálunk!Mit várhatunk egyébként tőle? Tavaly voltak már dolgai,de az idén már nem usza meg olyan könnyen! Amikor kezd elszállni magától kap egy jó nagy orrbavágást, sajnos sokszor másokat is jól megszivat.Szerintem Kimi VB-jébe is jól beletett,( Montreal, Spa)!Petició? Lehet, de megmarad a büntetése, szerintem.Érdekes,ennyi erővel minden pilóta és szurkoló verhette volna már a nyálát!Egyébként Trulli mondta jól,hogy akkor is teljes gázzal megy vajon ha ott egy fal van???Én akkor is nagyon de nagyon utáloooooommm!!!!!!

Gez@ 2008.09.12. 22:12:00

Meghát tudjuk...
Mindenki töketelen. Ő meg esőben fantasztikusan tud vezetni. Meg olyan megoldásokat talál hogy az már eszméletlen.
Remélem érzi mindenki az iróniát ezen mondatok mögött.
:D:D:D:D

BMWPowa 2008.09.13. 21:49:26

Gez@

Ma is bizonyította, hogy milyen nagy esőkirály. KIS *UZI! Minapi Raikonnnen letöketlenezés remélem megbosszulja magát és holnap ott rohad meg a 15. helyen Raikonnen mögött! És persze Kubica megnyeri a futamot :)

Gez@ 2008.09.13. 22:02:05

Hát jah.
Miszter szuperfantasztikus megint alkotot egy időmérő megoldást...
Viszont én előre rémeket látok... :S :S
Olyan érzésem van hogy ez a díszmajom holnap alakítani fog valami mákosat és megint ő lesz a sztárjancsi míg Vettel a háttérbe szorul... :(
Miközben ha valaki megérdemli a mai nap nobel díját az Vettel.
Na mindegy. Bízom benne hogy Emszí Hemmer megint átvág egy sikánt valahol és megbüntetik a miheztartás végett... :)
Meg hogy Vettel azért elcsíp egy dobogót... ;)

Bíró Julianna 2008.09.13. 22:24:54

Igen, hálistennek ma megint bizonyított!!Szemtelen mint a piacilégy, valakit mindig lekell hogy szóljon, ugy látom a pilótatársaknak is kezd elege lenni belőle.Nem vigyorgott most a hamiapuka sem a 150 fogával, néha szinte félni lehetett tőle!Én nagyon szeretem ezt a csokibabát, mert sok ilyen időmérő hétvégét kívánok neki az elkövetkezendő versenyekre!

Cat/Agi 2008.09.15. 12:19:07

Hatalmas grat Vettelnek, igazán megérdemelte a győzelmet! És Massa Hami előtt végzett, külön öröm:):P nagyon várom már Szingapúrt!

Géz@ 2008.09.17. 17:18:18

Nos... Azt hiszem csak csatlakozni tudok Ági véleményéhez...
Asszem ez a futam sokáig arról lesz híres hogy itt történt meg a csoda.
És itt a meglepit hál istennek nem miszter szuperfantasztikus csinálta meg(pedig csak ő tudja saját véleménye szerint), nem is a brazil fiú a Ferrarival, nem az aktuális világbajnok a 9. helyével, nem a finn a legsötétebb csapatban... Nem a semmiből előkerített lengyel fiú..., hanem egy eddig elnézett 21 éves kisfiú...
Egy srác aki már tavaly villantott egyet az oroszlánkörmein miután Kubica a falhoz csapta a gépet... Akinek már Fujiban is kijárt volna minimum egy dobogó, és csak egy undorító gyomorfogrató tettel lett elvéve tőle... Azt hiszem senkinek nem kell megmagyarázni hogy ki a bűnös az állítólagos "ártatlan fékmelegítésével".
Leúwisz "Szuperülvezetek" ismét megmutatta mennyire suttyó tud lenni ha arról van szó h valaki gyorsabb nála... Remélem Webber nekinyomja egyszer alaklom adtán egy gumifalnak. Ahogy Glock is. Azt hiszem hogy aki úgy gondolta hogy az elmúlt futamon nem érdemelte meg miszter ultratökös a büntetést, most tett érte hogy jogos legyen... Forduljon alá az autónak 250nél, és nyalogassa a gumikat hogy legyen rajtuk hűtés...

Géz@ 2008.09.18. 17:50:10

Húúúúúúúúú... XDXDXDXDXD
Most mondták a Viva-n, hogy Hamilton Pussicat Dolls sofőrnek állt... Csapná oda az ótót valamelyik sziklafalnak mikor megmutatja mennyire érzi az íveket...
Legalább 2 lehgyet ütnék egy csapásra... :D:D:D

Géz@ 2008.09.24. 07:43:30

Azt hiszem ez mindennél őszintébben elmondja érzéseinket a kis díszmajom iránt:

kepfeltolto.hu/i/?t=img&id=238136

Hozzáteszem nem saját, hanem asszem Red linkelte be

Maxxa 2008.10.11. 08:24:28

Géz@
ez nagyon allat!!!:)))

Géz@ 2008.10.12. 13:03:38

Hümm... Van aki biztosan nem látta még a futamot, uh nem lövök le semmi poént... A formula fórumon nem merem felvetni, mer meglincselnek, de szerintem Massa nem volt hibás... Nagyon sokfelé nem tudott menni...

Cat/Agi 2008.10.12. 19:00:22

Izgalmas volt a mai futam, nagyon örülök az újabb Alo győzelemnek. Ami Massát illeti, ez télleg nem volt a legjobb húzás, de amennyi ilyet megcsinált Hami ahhoz képest semmi nem volt, pl a rajtnál Kovát is majdnem kilökte és sztem Kimi is csak az éberségének köszönhette h nem rongyolt bele. Meg amit a végén Alonsoval csinált...nah, az szánalmas volt...
Egyébként meg hüüümm:P:P:P

Cat/Agi 2008.11.06. 20:24:06

Nah mi van gyerekek, nyer egy VBt Hami és egyből mindenki szereti?:P Na ne csináljátok már...
Amúgy meg mi mákja volt h Glock már nem bírta tovább...pedig én úgy drukkoltam neki! Mindenestre durva egy futam volt...persze, számítottam rá hogy megnyeri (és nagyon nagyon csendbe jegyzem meg hogy azért nem a semmire).
A lényeg a lényeg: jövőre lesz egy hipermotivált Massánk, egy szuper Alonsónk és egy feltörekvő Vettelünk, akik elbitorolhatják "kösziglockhogybelassultálésvblettem" Hamitól a címet :P
Egyébként meg Gézu, fejleszd azt a Hamikillert tovább, különben tudod, mi lesz:P

Bíró Julianna 2008.11.06. 21:04:22

Sajnos nem sikerűlt!Pedig rekedtre ordítottam magam a tv előtt!Szegény kicsi Massa, nagyon sajnáltam,sajnos neki nem volt mákja!Alonso és Kimi is nagyon csendbe voltak az interjú alatt.De van isten!Egész évben verték a nyálukat a hami fanok Kimi VB-je és Alonso 2005-2006 VB-je miatt, szinte habzott a nyáluk annyira mákoztak!Nekik meg ópium ültetvényük van MÁKBÓL, kábulhatnak mostmár!Egyébként Ti is csendbe vagytok azért nem írok én se!Igazad van Ági, jövőre még izgalmasabb lesz a F1.hisz ott lesz (elől) remélem Alonso, Kimi, Massa,Kubica,és Vettel is!Hajrá Forma1!De mikor lesz már márciuuuuuuuuuuus?

Géz@ 2008.11.08. 18:14:59

Igen kedves Cat/Agi? :)
Mert különben mi lesz... :P :)

El kell mesélnem hogy egy lakótelepi lakásban néztem a futamot. Amikor a kölyök megelőzte McManót... Hát... Finoman szólva lehetett hallani hogy mindenki a környéken antiHamilton drukker...:D
Nagyon izgatottan várom hogy mit hoz jövőre a Forma1... Nagyon remélem hogy McManót megfogja valaki jövőrem... Nem szeretném ha elsötétülne a Forma bajnokainak tabellája...
Addigis azoknak akik egy kis Forma1 pótlékra vágynak:
www.simsporttv.hu
Magyar szimulátoros bajnokságok közvetítése élőben, illetve felvételről is. Nagyon nagy csaták vannak itt is, szerintem érdemes megnézni mert tényleg jó futamok szoktak lenni...

Géz@ 2008.12.04. 16:23:42

Ez az uborkaszezon...
Mindenki vegetál, a sajtónak meg muszály kitalálni valamilyen híreket hogy legyen látogatottsága az oldalnak...
Hamiton álompályához pedig csak annyit fűznék hozzá amennyit egyik kedves kommentelő:
"
Kanada boxutca
Kanada boxutca
Kanada boxutca
"
Mesélnék egy picit, bár lehet olvastátok, hogy erre írtam hogy a kommentelőnek 3:0 , mert ez telitalálat volt...
Nos Athanariknak bizonyítanám be aki azt válaszolta nekem hogy 3 öngól...
Ha a kommentelőnek 3:0 akkor 3 öngólt Hammer rúgta... Még égőbb...
Puszi a pici buksidra... :D
Áginak pedig gratuláljunk kollektíven(én már monduk megtettem :) ) hiszen múlt hét hétfőn megkezdte első munkaóráit.:)

bimmer 2008.12.05. 18:38:36

Mi van antik, csendben szopjátok a faszt? :D
Vagy lewis beleverte a fejeteket abba a sok mocsokba és hányásba, amit ide fostatok, okádtatok , és most idénykezdésig nyalogatjátok a szart egymás pofájáról? :DD

Pedig milyen kevésen múlt, hogy a fasz másik végén legyetek ugye? :D Szánalmas vesztesek.

bimmer 2008.12.05. 18:55:17

Géza, te agyoniskolázott kis nyomorúság, aki a muszályt is 'elipszilonnal' írja, a fórumon is szarba fejeltél, és most itt magyarázod a bizonyítványt, ? :DD

bimmer 2008.12.05. 19:13:20

Ja igen, remélem bíró julcsa korcs apja továbbra is termékeny marad, így julcsánk sok kubica-drukker rajongót ellik még a világra, hogy a mostani kis fattyúval együtt ők is jó sokáig ízlelgethessék még a faszt hamilton vb címeinél. Szegények átkozni fogják a napot amikor apjuk/nagyapjuk julcsa rutinból rojtosra reszelt seggrózsáját bebaszva elvétve világra segítette őket, hogy aztán életükben nekik is csak a vérfertőzött bíró család fasszoppásának érdemi megtámogatása jusson osztályrészül .DDD

Géz@ 2008.12.05. 21:55:48

Hát öreg... téged sem az értelmi képességeid miatt hagytak életbe apádék... Csodálkozok hogy az orvosok nem csaptak a falhoz mikor látták hogy lélegzel. Fogadjunk csak azér létezel mert olyan kúrvaélvezetes a szex... Ha anyád tudná milyen nyomorék vagy, főbelőne... aztán meg magát...
Mennyél nyalogatni apád szaros gatyáit akkor hülyegyerek ha csak erre tudsz élvezni...
Vagy verd anyád szájába pérót ha jobb szórakozásod nincs... Maxxa intézkedj kérlek...

bimmer 2008.12.05. 23:18:01

Ez de kurva gyenge lett. Azt azért mindenképpen értékelem, hogy láthatóan nagyon keményen meg akartad mondani. :D

Ne vedd sértésnek, de mivel nem hiszek benne, hogy bárki is a családodból 4 eleminél tovább jutott volna, gyorsan fussunk végig a helyesírási hibáidon: muszáJ, kUrva, életbeN, csodálkozoM, meNJél, meg ugye a vesszôhibák.
(csak ha a formulán vagy máshol is nagyon odatennéd magad, nehogy ezzel kapják el a mogyoróid :D )

bimmer 2008.12.05. 23:39:26

Ja, és majdnem elfelejtettem , hogy valójában miért is regisztráltam.

Azáltal, hogy nagy ritkán beleolvastam ebbe a blogba, massa nyomorúságos bukása, alonso vergôdése a középmezônyben, raikkonen megsemmisülése , kubica hisztije majd pofára esése , és persze hamilton világbajnoki címe csak még édesebbé, örömtelibbé vált számomra.

Hatalmas köszönet ezért maxxának és minden antidrukkernek.

bimmer 2008.12.05. 23:54:55

Tulajdonképpen csak ennyit akartam. Reméhetôleg jövôre ismét ti lesztek szopóágon, ebben az esetben ígérem itt leszek én is. :D
Hali

Géz@ 2008.12.06. 10:41:03

Jól sejtettem, hogy nem kellett volna lealacsonyodni... Tapsoljuk meg a kis nyevtantanárunkat... Mintha te olyan kUrvaerős lettél volna... Közönséges és szánalmas IDIÓTA. Így nagybetűvel.
Kíváncsi lennék akkor is így örültél volna, ha mondjuk fél perccel később kezd el esni az eső...
Lényegen nem változtat. Mindig lesznek gyökerek, akikkel nem lehet szót érteni. Nincsenek meg a szellemi képességeik hozá.
Remélem soha nem látlak viszont... "Hali"...

Dave985 · http://siparadicsom.reblog.hu/ 2008.12.15. 18:30:53

Én is hasonló örömmel fogadtam, hogy most ti szívtatok, de nagyot, ugyanakkor én is kikérem magamnak bimmer "barátunk" szenvedését. Egy fokkal sem különbebb azoknál, akik képtelenek elfogadni a vereségt, s csak fröcsögnek. Sőt az még szánalmasabb, ha vki nem tudja megélni a győzelmet!
Tiszteletem.

ui. Maxxa! Az 1000. hsz. már régóta csak rád vár!:P

bimmer 2008.12.16. 18:01:53

Nem akartam többet írni ide, de ez a 'különbebb' odabasz.:)
(jó, hogy nem 'jobbabb' )

Az viszont jó , hogy te is hasonló örömmel fogadtad az antik buktáját, mint én.

Dave985 · http://siparadicsom.reblog.hu/ 2008.12.17. 17:03:21

Nyugati tájszólás ez, nyilván nem hallottad még.:)

Cat/Agi 2008.12.17. 19:00:23

Ez úton szeretnék boldog szülinapot kívánni e blog megalkotójának :)
Jah és csak hogy hozzászóljak érdemben is a témához: szerintem nem "buktunk" , nem "szívtunk" ...nem tudom ezt ki hogy látja, de szoros és szép végjáték volt és nem mondom hogy Hamilton érdemtelenül nyert. Ugyanakkor mindenkinek joga van ahhoz h annak szurkoljon, akinek...az már az ő szegénységi bizonyítványa, h a nemtetszését az "ellentábornak" hogyan nyílvánítja ki.

Bíró Julianna 2008.12.18. 00:54:29

brimmer, az ősöket hagyjuk ki,jó?Nem ismered így nincs is jogod véleményt nyílvánítanod róla!Helyesírás? Pont te szólod meg a másikat?Mi vagy te tanítóbácsi?Hát akkor ez nagyon szomorú a gyerekekre nézve!Ennyire gyűlölöd az embereket?Vagy ennyire BUNKÓ vagy!Mi itt Hamilton ellenesek vagyunk ( én letudtam írni nagybetűvel a nevét, nem úgy mint te az enyémet)!Ez a blog erről szól, de a 284 kommentben összesen nincs ilyen gyűlöletes, alpári hozzászólás mint a tied!Julcsa? Julis?Mindegy hogy szólítasz,engem nem sért, ezzel saját magad minősítetted,ezzel le lett mérve az intelligencia szinted(egy nagy 0).Azt meg azért csak enged meg nekünk, hogy eldöntsük saját magunk hogy kinek szurkoljunk, vagy kit útáljunk!Megint kötözködhetsz a helyesírásihibák miatt!És mindegy mit reagálsz, én többet nem válaszolok,mert nem tartalak méltónak rá!Julis , de csak azért hogy hagy örüljél már egy kicsit, talán lesz egy jó napod!

Géz@ 2008.12.18. 23:24:32

Én is kívánnék egy boldog szülinapot Maxxának, bár nem tudtam hogy tegnap van neki. Viszont amit tudtam, az az, hogy e blog egyetlen Ágijának ma van, és bár már kívántam neki, ezúton is szeretnék még1x Bolog Születésnapot kívánni.:) Sok ölelés...

Juli... Nem szabad belekötni... Én is megtettem és hirtelen a helyesírásommal lett baj, nem azzal hogy a McManót útálom. Csak keres valamit, hogy felhúzzon. Dave legalább normális volt. Viszont továbbra is az a véleményem, hogy semmi helyük itt, ez itt az antik blogja. Elég nagy az internet, elférünk anélkül, hogy tudnánk egymásról... Kivéve ha nem direkt erre megy rá a mókamaki.

Dave985 · http://siparadicsom.reblog.hu/ 2008.12.19. 13:55:06

Én is Boldog Születésnapot szeretnék kívánni Maxxanak!

Bíró Julianna 2008.12.20. 00:30:41

Géz@, tudom én hogy direkt azért írkálnak az ilyenek hogy felhúzzák az ember agyát!Szoktam olvasni a Formulán is őket, rettentően felháborít hogy egynémelyik úgy beszél a másikkal mintha a kutyája lenne.Ezért is nem szoktam ott kommentelni csak ritkán, nincs nekem erre szükségem!Itt az háborított fel hogy a szüleimet mocskolta akik sajnos már nem élnek.
A szülinaposoknak én is gratulálok, bár én nem tudtam hogy most volt Áginak és Maxxának is.És bár brimmer nem jól tudja, ugyanis nem Kubica a kedvencem, de minden FORMA-1-es pilótát szeretek,de nem Kiskubicákat, hanem Kisalonsókat fogok szülni egy rakást,de csak azért hogy mindig legyen egy ALONSO AKI VB-ÉT nyer, hogy az a nagyképű még él ezt az egy világbajnoki címét nyalogassa egyfolytába még le nem kopik róla az aranyozás!Remélem jövőre megkezdődik az igazi harc, és izgalmas, gyönyörű futamokat láthatunk!

bimmer 2008.12.20. 19:52:20

"de nem Kiskubicákat, hanem Kisalonsókat fogok szülni egy rakást,de csak azért hogy mindig legyen egy ALONSO AKI VB-ÉT nyer"

H azt vesszük alapul, hogy hamilton érkezése óta alonso nem nyert vb-t, és lewis mindét f1-es évében leverte, akkor ezt én is támogatni tudom.

Géz@ 2008.12.20. 22:15:30

Nos... Engedd meg, hogy viszonozzam a szívességet...
„HA azt vesszük alapul, hogy HAmilton érkezése óta ALonso nem nyert vb-t, és LEwis mindKét F1-es évében ELverte(olyan, hogy lever, csak a magyar paraszti szlengben létezik), akkor ezt én is támogatni tudom.”
Nocsak, nocsak… A hév… Micsoda dolgokat tud kihozni az emberből… Főleg sok helyesírási hibát. Amit te oly kedvesen felróttál nekem. Ugyanakkor, ha értelmi képességeink olyanok lennének, mint ahogy azt Te megállapítottad, akkor valószínűleg ugyanolyan vulgáris, és undorító formában csevegnénk, mint ahogy azt az első pár kommentedben bemutattad. Továbbra is unfair dolognak tartom, hogy olyanokra támadsz, akiket nem ismersz, de hát biztosan itt bennem van a hiba. Úgy gondolom, hogy ezennel lezártnak tekinthetjük az összes beszélgetést, bár nem sok értelme volt szóba állni Veled.

Bíró Julianna 2008.12.21. 00:03:01

Az biztos hogy jövőre nagy gondban lesz Hamilton.Ha a hírek igazak elkezdődtek a Kishamikák gyártása így a figyelme szétszórtabb lesz majd.Pedig éppen elég neki csak egy dologra fókuszálni (pl Kanada, bokszutca, piroskocsi előtte, piroslámpa felette), de ő megy mint a vakhangya.Pedig állítólag a legjobb kocsi van alatta, mondjuk a két dolog nem zárja ki egymást.És ha Kimi magára talál, Hamilton egyfolytába csak egy piros tűzgolyót láthat csak maga előtt, ügetérezhet majd utána!És ha a többiek is jól tudnak fejleszteni hát igencsak felkell kötnie azt bizonyos gatyát, mert nagyszerű pilóták vannak most a Forma-1-ben!
Géz@-ék, és a többiek( Hamifikázók) büszke vagyok Rátok, mert még igy a vita hevébe is EMBEREK tudtok maradni!

bimmer 2008.12.21. 10:00:44

"Géz@-ék, és a többiek( Hamifikázók) büszke vagyok Rátok, mert még igy a vita hevébe is EMBEREK tudtok maradni!"

Legyél is büszke a fórum nagybetűs EMBEREIRE. :D

"Ennek a majom go ha... faszkalapnak kívánom hogy a nő akit kifogott legyen egy she-male, és éjszaka mikor elalszik akkor dugja seggbe egy 2 literes Visszaváltható PET üveggel..."

"Érdekes akkor miért nem tudott még idén "normális" futamot nyerni. Hogy az anyjába szakadt volna a feje. Mekkora egy majom."

"Hogy a jóédes kurva anyjába meri ez magát Sennához hasonlítani. Hogy törné össze a seggét egy visszaváltható Fanta palack, és ne tudjon többet autóba ülni... :@:@:@
Baszná meg az apja a ravatalon..."

"olyan TV-ről nem-e hallotatok már amin ablaktörlő van!Mert ha meglátom ezt a szuperment egyfolytába a TV-ét szeretném köpködni, (ha őt személyesen már nem tudom) de nagyon sajnálom a képernyőt!"

"ezt a fasszopo nagyképű niggert senki sem szívleli. Ma meg ha minden igaz, KIFÜTYÜLTÉK a díjátvételkor! :DDD"

"Remélem Webber nekinyomja egyszer alaklom adtán egy gumifalnak. Ahogy Glock is. "

"Mennyél nyalogatni apád szaros gatyáit akkor hülyegyerek ha csak erre tudsz élvezni...
Vagy verd anyád szájába pérót ha jobb szórakozásod nincs..."

bimmer 2008.12.21. 10:05:49

"Azt is észrevettem, hogy Hemi meg az egész fisfos mekláren egyfolytában maga alatt vágja a fát. Még mindig bajnokságot akarnak nyerni de már ők is érzik hogy nem elég jók hozzá."

"Soha nem lesz vb-je, szerintem nem is érdemli meg!"

HAHAHAHAHA

Na tényleg ennyi.

bimmer 2008.12.21. 10:14:31

( természetesen ennek a blognak a nagybetűs, méltóságukat mindig megőrző EMBEREIRE utaltam, nem a formula fórumára )

Géz@ 2008.12.21. 21:53:58

Taps taps taps... Ismered a Crtl+C Ctrl+C billentyűkombinációt. Tiszteletre méltó. Egy pici probléma van csak a dologgal. Hogy ha bennünket összeszorzunk, akkor sem követtünk el olyan sértést, mint amilyet Te... Alpári módon viselkedtél, olyan embereket inzultáltál, akikhez közöd sincs... És most azzal védekezel, hogy mi is tudunk csúnya dolgokat írni. Persze... mindenki tud... mint már említettem: a hév... Ez a blog viszont arra jött létre, hogy az ilyenek ne a formula fórum üzenetei közt díszelegjenek. Nem pedig azért, hogy egymással vitatkozzunk... Viszont szerintem minden blogoló véleményét tolmácsolom: Buzz off!! (Csak neked lefordítva: Húzz el!!)

Géz@ 2008.12.21. 23:38:35

Ctrl+C Ctrl+V... de igazából lényegtelen

bimmer 2008.12.22. 00:49:43

Te valamit megint félreértettél.
Én nem védekeztem, hanem szimplán kiröhögtem ezt a mondatot:
"Géz@-ék, és a többiek( Hamifikázók) büszke vagyok Rátok, mert még igy a vita hevébe is EMBEREK tudtok maradni!"

De ahogy látom, te is jó nagy ökörségnek tartod:
"mi is tudunk csúnya dolgokat írni. Persze... mindenki tud... mint már említettem: a hév... Ez a blog viszont arra jött létre, hogy az ilyenek ne a formula fórum üzenetei közt díszelegjenek. "

Ennek a súlyos dilemmának a megvitatását rátok bízom, beszéljétek meg bj-vel, hogy ti még itt is EMBEREK tudtok maradni, vagy pedig-ahogy te írod-pont az a célja ennek a blognak, hogy ezt a sok szart amit ide termeltek, (hamár - szmámomra legalábbis-érthetetlen módon egy F1-es pilóta ilyen indulatokat képes felszínre hozni) ne a formula díszletei között kelljen kerülgetni rengeteg fórumozónak.

bimmer 2008.12.22. 00:54:21

"Ctrl+C Ctrl+V... de igazából lényegtelen"

Nekem teljesen lényegtelen, a gépemen ugyanannyit érnék el vele , mint a Ctrl C Ctrl C -vel. :)

Géz@ 2008.12.22. 06:45:16

Megint csak ennyi értelme volt annak amit mondtál... ;)

Bíró Julianna 2008.12.22. 23:50:29

brimmer, egy biztos, te nem vagy normális!!Akinek a száját ennyi mocsok eltudja hagyni az egész biztos hogy sárgalappal szabadult valamelyik idegosztályról!De ha olvasgatni akarsz más pilóta, pl ALONSO mocskolódásáról, akkor néz át arra az oldalra is.Ugy sejtem te nőgyülölő vagy, mert elég sokszor belém kötsz,de hogy őszinte legyek nem érdekel!Megmosolygtató amit írsz!Olyan indulat van benned hogy az írásaidon keresztűl is hallom hogy ordítasz, mit mondjak, eléggé szórakoztató!Tudod olyan jót tettél velünk, mert kezdet már ez a Maxxa blog uncsivá válni!De te a közreműködéseddell fedobtad az érdeklődést.Mert én mostanába mindennap,(ha az időm engedi)benézek ide.Azt meg azért csak enged meg nekem,hegy eldöntsem, hogy kit szeretek, vagy kit tartok fórumtársamnak!Jöhet a következő ordináré szöveg!!!!!

Dave985 · http://siparadicsom.reblog.hu/ 2008.12.23. 12:24:32

Vicces gyerek ez a bimmer. Típikus Hamilton divatdrukker, ezt minden szava elárulja. Én azért jóval elkötelezettebb vagyok, de csak a McLaren irányába. Ki tudja, ha Hamilton nem kedvenc csapatomban remekelne, talán én is itt lennék?:)
Talán nem, mert az ellendrukkerkedés nem jellemző.
Annak ellenére, hogy az e fokú gyűlölködés sportban sztem beteges, márpedig volt itt nem egy ilyen megnyilvánulás, én azért mindenkinek (különösen Maxxanak):
Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!

Géz@ 2008.12.25. 11:47:46

Megragadnám az alkalmat és elmondanám a karácsonyi ajándékom:
1. Megbuktam a legfontosabb vizsgámon
2. Tönkretettem a vadi új mosógépünket
3. Összetörtem az autót
4. ...

Ezúton is minden kedves Maxxa-blogba írónak kívánok egy sokkal boldogabb karácsonyt mint nekem volt, és sikerekben gazdag új évet!

Cat/Agi 2009.03.22. 17:12:39

Egy hét emberek, egy hét....remélem most már lassan mindenki aktivizálja majd magát :) ;)
süti beállítások módosítása